Frici és Laci az idei versenyszezont egy vadonatúj versenyautóval, egy Volkswagen Polo GTI R5-tel kezdték meg és már az első futamon, a Salgó Rallye-n felállhattak a dobogó legfelső fokára. A nehéz időjárási körülmények ellenére a 27 R5-ös autóból álló mezőnyt több mint egy perccel megelőzve nyerték meg az évadnyitó futamot.
A Turán Motorsport párosának az Eger Rallye is tartogatott izgalmakat, ugyanis egy felhordásos úton, egy kanyarban lecsúsztak az útról és felborultak. Innentől a felzárkózás volt az elsődleges cél, a powerstage-en már negyedikként jöttek le és végül értékes pontokat szereztek.
Frici és Laci az októberi Vértes Rallye-n jól felépített taktikával, több másodperces előnnyel szinte végig vezettek, a verseny az utolsó pillanatig rendkívül kiélezett volt. Végül Friciék a második helyen végeztek, ezzel még izgalmasabbá téve a szezon utolsó két futamát.
Az év egyik legjobban várt futamán, a nyíregyházi központtal megrendezett ORB és ERC-futamnak is számító Rally Hungary-n Friciék a magyar bajnoki értékelésben a negyedik helyen zárták a versenyt és ezzel az eredménnyel feljöttek az összetettben Hadik Andrisék mögé a második helyre.
A veszprémi véghajrá biztos, hogy sok izgalmat tartogat, ugyanis az élen álló négy párosból még bárki lehet 2020. bajnoka.
Szurkoljunk együtt Turán Fricinek és Bagaméri Lacinak, hogy idén felérjenek a csúcsra!